Leons Mamma!

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Emma - 2 augusti 2009 21:36

Så fort som möjligt efter att vi flyttat kommer min symaskin komma upp och då ska det sys!

Jag har köpt både muddväv och tyg.


Dessutom köpte jag en bok på TRADERA häromdagen med mönster på bebiskläder.


Det ska bli så fruktansvärt skönt att låta fantasin och kreativiteten flöda!


Och självklart kommer det läggas ut bilder på mina verk då!


Bla ska det inom snar framtid sys en madrass till min systers hundar, som dom kan ligga på i bilen.

Som fyllning ska jag använda skumgummi och sedan ska det kläs med galon eller vaxduk.


Lätt att torka av och mjukt och skönt för vovvarna!

Av Emma - 2 augusti 2009 21:25

Folk som känner mig vet att jag är ganska försiktig av mig.

Jag tar hellre det säkra före det osäkra..

Och nu sitter jag här och är smårädd.

För vad? kan man undra.


Jo.. Ni som läst aftonbladet har säkert läst om denär vargen som just nu befinner sig i Blekinge.


TÄNK OM...

Den där vargen kommer hit.

Tänk om han äter upp min Fanny när hon är ute och kissar i trädgården.


Ja, jag vet att jag är fruktansvärt löjlig.


Men man vet ju faktiskt aldrig.

Hoppas den där vargen beslutar sig för att flytta hem igen!


Uscha!

Av Emma - 2 augusti 2009 14:51

Jaha, då var det redan söndag.

Den näst sista söndagen i detta huset.

Om 8 dagar får vi tillgång till huset.

Alltså måndag den 10e Augusti :)

På måndagen blir det att köpa ny bokhylla och att köra ved.

Får väl se vad som mer hinns med.


På tisdagen flyttas alla kartonger och på eftermiddagen ska vi till BVC.


På onsdagen flyttas resterande. Tunga möbler osv.


Vilket betyder att jag måste sätta fart med packandet!

Har också lite paket som ska skickas.


Tradera, ni vet ;)


Vår underbara trädgård som jag ska sätta fingrarna i. Snacka om pyssel :D

Ovido - Quiz & Flashcards