Leons Mamma!

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Emma - 18 augusti 2009 09:30

Igår kväll bestämde vi oss för att göra varma mackor och se filmen som gick på TV4.



Den är ju bara SÅ gullig!

Av Emma - 18 augusti 2009 09:25

Det blev ingen katt igår.

Vi åkte inte ens dit och tittade.

Nej, jag känner att vi väntar lite med det där.

Just nu finns varken tiden eller orken.

Vi har ju för sjutton ett helt hus att ta hand om! 


Idag gick jag upp tidigt.

Vid 8 vaknade jag brevid min Liten. Låg kvar en stund men sedan gick jag upp och satte igång en maskin tvätt.

Lagom tills jag kom in igen vaknade han.

Nu sitter han här brevid mig i soffan och leker med sin boll.

Den är verkligen poppis!


På schemat idag står det att jag måste ta hand om all tvätt.

Dessutom måste jag ringa FK och körskolan.

Det skulle kanske inte skada att plocka undan här lite heller.

Och en dammsugning skulle ju inte sitta helt fel.


Hoppas att ni får en underbar dag!

Det ser ut att bli lite sol iallafall!

Ovido - Quiz & Flashcards