Leons Mamma!

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Emma - 28 januari 2009 21:06

Var finns dina tankar ikväll, älskling?

Mina finns, som vanligt hos dig.

Snart är det dags för ännu en natt.

Jag hoppas på lite sömn.

 

Jag hoppas att jag får ha dig i drömmen inatt igen.

Då mår jag som bäst.

Jag känner din doft så nära..

Jag ser dig så tydligt..

 

Imorgon kommer en ny dag, jag hoppas på en bra sådan.

 

Jag kommer aldrig sluta hoppas på att du ringer mig..

Att du ringer mig och säger att du kommer hem.

Att allting ska bli bra.

 

Tomheten ekar i mig.

Vi måste klara detta.

Jag är inte villig att leva utan dig.

ALDRIG.

 

Låt nu mardrömmen ta slut!!!


Kommer aldrig tycka att orden är uttjatade, för dom är riktiga.

JAG ÄLSKAR DIG!

Av Emma - 28 januari 2009 17:14

Jag minns första gången jag hörde din röst.

Det fanns något speciellt, redan då.

När jag väl fick träffa dig tog du mig med storm.

Jag hade trillat dit.

Jag var kär.

 

Minns du den där första kvällen?

Vi åt på kinarestaurang, vi skojade och skrattade.

Därefter gick vi till stranden..

Vi stod länge och tittade på stjärnorna.

Jag minns hur gärna jag ville kyssa dig..

Vi pratade om dom olika stjärnbilderna.

Det var så mörkt ute.

Man kunde inte se havet.

Bara en liten skymt av hur vågorna slog.

Det var lite läskigt, men du fick mig att känna mig trygg.

Sedan den dagen, då vi sågs för allra första gången har jag känt mig trygg.

 

Ingen har någonsin fått mig att känna så starkt.

 

Vi åkte hem och delade en flaska vin..

Sedan somnade vi..

Jag somnade i dina armar..

Du släppte mig aldrig.

 

Sedan den kalla kvällen den 2:a februari 2008 har jag varit världens lyckligaste prinsessa.

 

Du pratade alltid om att du så gärna skulle vilja skämma bort mig..

Men det har du alltid gjort.

Du har alltid gett mig det jag behöver.

 

Och saker har inte ett sånt värde som kärleken du gett mig.

Tryggheten som jag alltid kommer vara tacksam för.

 

Jag fick nästan ett år med dig.

Det FÅR INTE vara över redan.

Vi skulle ju spendera våra liv ihop.

 

Vi väntar en liten pojke...

En liten Leon som jag vet att du är så stolt över.

Jag har kunnat se värmen i dina ögon när du pratar om honom och pratar om dig själv som "pappa".

Du är ju hans pappa.

Du måste komma hem nu..

Han behöver din trygghet..

Jag också..

 

Kommer jag överleva detta?

 

Du är mitt allt. 

Mitt liv.

 

Snälla, underbara, söta..

Kom hem nu..

 

Av Emma - 28 januari 2009 15:23

En halvtimme kvar, sedan kan jag inte låtsas att du är på jobbet längre.

Då klänger sig verkligeheten fast igen.

Du är inte här.

 

Saknaden är outhärdlig.

Jag har aldrig saknat någon såhär.

Du lovade ju mig att vi alltid skulle vara tillsammans.

Nu måste du se till att hålla det.

 

Jag tänker inte tappa det lilla hopp jag ännu har kvar..

Jag hoppas att du snart är hemma igen och att vårat liv kan fortsätta.

Att vi tillsammans kan få en chans att börja om på nytt.

Bli den familj vi snart är.

 

Jag kan inte utan dig.

Ett liv utan dig finns inte för mig.

 

Kom hem och gör mig trygg igen.

Kom hem och lova att du aldrig lämnar mig såhär igen.

Skitsamma, KOM HEM iallafall.

 

Härifrån Till Evigheten, Fram och Tillbaka.

Jag Älskar Ju Dig.

Av Emma - 28 januari 2009 11:57

Ovissheten är nog det värsta jag varit med om.

Förutom att inte få ha dig här, hos mig.

Det slår nog allt.

 

Jag saknar dig..

Mer & mer ju längre tiden den går.

Jag får inte tappa hoppet om att du snart är hemma igen..

 

Jag Älskar Dig.

Härifrån Till Evigheten!!! 

Av Emma - 28 januari 2009 09:52

Du fanns hos mig inatt också..

Jag kunde känna hur du höll om mig, precis så som du alltid gör om nätterna.

Du fanns där & det var så verkligt.

Du log och sa till mig att allting kommer att ordna sig.

 

Sedan vaknade jag..

Då var du inte här.

Dygn 8 idag älskling.

Varför?

Jag vet inte hur jag orkar..

Trots att jag är som en zombie, så lyckas jag hålla igång mig själv.

Jag försöker ta hand om vår bebis i magen..

 

Jag vill ju inte vara ensam..

Jag vill att du ska finnas här och vara med mig.. Med oss.

 

 Vill inte tänka på hur jag, ensam, ska kunna ta hand om bebis.

Det finns ju inte för mig.

Jag har aldrig behövt tänka i dom banorna tidigare.

Du har ju alltid funnits här för mig.

Vi skulle göra allting tillsammans.

 

Jag saknar dig.

Och det gör så ont i mig.

 

Snälla, snälla.. Säg att detta inte är slutet.

Säg att du snart kommer hem och att vi tillsammans ska fixa allting innan Leon kommer.

 

Jag väntar på att telefonen ska ringa och att det ska stå att det är du.

Jag tittar ut och hoppas på en bil som ska köra upp till huset.

Jag hoppas på att dörren ska öppnas och du ska stiga ur..

 

Jag behöver dig nu älskling..

Snälla livet..

Bråka inte med mig mer..

 

Jag har ju fattat vinken..

 

Älskling, kom hem nu!!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards