Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Den Där Underbara Kvällen För Snart Ett År Sedan.

Av Emma - 28 januari 2009 17:14

Jag minns första gången jag hörde din röst.

Det fanns något speciellt, redan då.

När jag väl fick träffa dig tog du mig med storm.

Jag hade trillat dit.

Jag var kär.

 

Minns du den där första kvällen?

Vi åt på kinarestaurang, vi skojade och skrattade.

Därefter gick vi till stranden..

Vi stod länge och tittade på stjärnorna.

Jag minns hur gärna jag ville kyssa dig..

Vi pratade om dom olika stjärnbilderna.

Det var så mörkt ute.

Man kunde inte se havet.

Bara en liten skymt av hur vågorna slog.

Det var lite läskigt, men du fick mig att känna mig trygg.

Sedan den dagen, då vi sågs för allra första gången har jag känt mig trygg.

 

Ingen har någonsin fått mig att känna så starkt.

 

Vi åkte hem och delade en flaska vin..

Sedan somnade vi..

Jag somnade i dina armar..

Du släppte mig aldrig.

 

Sedan den kalla kvällen den 2:a februari 2008 har jag varit världens lyckligaste prinsessa.

 

Du pratade alltid om att du så gärna skulle vilja skämma bort mig..

Men det har du alltid gjort.

Du har alltid gett mig det jag behöver.

 

Och saker har inte ett sånt värde som kärleken du gett mig.

Tryggheten som jag alltid kommer vara tacksam för.

 

Jag fick nästan ett år med dig.

Det FÅR INTE vara över redan.

Vi skulle ju spendera våra liv ihop.

 

Vi väntar en liten pojke...

En liten Leon som jag vet att du är så stolt över.

Jag har kunnat se värmen i dina ögon när du pratar om honom och pratar om dig själv som "pappa".

Du är ju hans pappa.

Du måste komma hem nu..

Han behöver din trygghet..

Jag också..

 

Kommer jag överleva detta?

 

Du är mitt allt. 

Mitt liv.

 

Snälla, underbara, söta..

Kom hem nu..

 

 
 
emma

emma

28 januari 2009 17:51

skickar en massa kramar till dej idag med!!

http://emmaoskrutten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards