Leons Mamma!

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Emma - 25 januari 2009 09:45

Jag saknar dig.

Jag saknar dig så att det gör ont.

Förtvivlan finns över mig dygnet runt.

Jag kommer aldrig kunna förstå.

Hur mycket jag än hade velat.

För jag förstår verkligen ingenting.

 

Hur kan livet vilja en så illa?

Livet kommer aldrig bli detsamma.

Och hur ska jag kunna leva mina dagar utan dig?

 

Min trygghet, mitt allt.

Det går bara inte!

 

Jag kommer alltid ha ett ärr i själen efter den kvällen.

Kvällen som gav mig alla känslor på en och samma gång.

Jag var fylld av oro och skräck.

 

Dagarna går men jag lyckas inte hitta tillbaka.

Jag tror aldrig jag hittar tillbaka.

 

Du är det finaste för mig och nu är du borta.

Jag klarar inte detta.

 

Ensamheten hugger tag i mig och tårarna har aldrig visat sig vara så många.

 

Jag vill att allt ska bli bra igen.

Och finns det NÅGOT gott överhuvudtaget i denna världen, så kommer du snart tillbaka.

Då kanske mardrömmen äntligen får sitt slut!

 

Jag Älskar Dig, Härifrån Till Evigheten!!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards