Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

I Drömmen Är Du Min..

Av Emma - 28 januari 2009 09:52

Du fanns hos mig inatt också..

Jag kunde känna hur du höll om mig, precis så som du alltid gör om nätterna.

Du fanns där & det var så verkligt.

Du log och sa till mig att allting kommer att ordna sig.

 

Sedan vaknade jag..

Då var du inte här.

Dygn 8 idag älskling.

Varför?

Jag vet inte hur jag orkar..

Trots att jag är som en zombie, så lyckas jag hålla igång mig själv.

Jag försöker ta hand om vår bebis i magen..

 

Jag vill ju inte vara ensam..

Jag vill att du ska finnas här och vara med mig.. Med oss.

 

 Vill inte tänka på hur jag, ensam, ska kunna ta hand om bebis.

Det finns ju inte för mig.

Jag har aldrig behövt tänka i dom banorna tidigare.

Du har ju alltid funnits här för mig.

Vi skulle göra allting tillsammans.

 

Jag saknar dig.

Och det gör så ont i mig.

 

Snälla, snälla.. Säg att detta inte är slutet.

Säg att du snart kommer hem och att vi tillsammans ska fixa allting innan Leon kommer.

 

Jag väntar på att telefonen ska ringa och att det ska stå att det är du.

Jag tittar ut och hoppas på en bil som ska köra upp till huset.

Jag hoppas på att dörren ska öppnas och du ska stiga ur..

 

Jag behöver dig nu älskling..

Snälla livet..

Bråka inte med mig mer..

 

Jag har ju fattat vinken..

 

Älskling, kom hem nu!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards