Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Rubrik saknas

Av Emma - 30 augusti 2009 22:09

Blir bara en snabbis uppdatering idag.

Vi är ganska trötta efter en heldag hemma!

Vi har städat och jag har tvättat nästan allt!

Jag har också sytt lite idag..

Först försökte jag mig på att sy ett par byxor till, i bomullstyg med grodor på.

Men insåg snart att byxor ska vara i myspys tyg, precis som dom förra jag sydde.

Så jag bestämde mig för att göra ett par likadana fast med turkosa(?) muddar.

Det blev bra, tills jag råkade sy mudden på fel håll.

Så imorgon (om jag orkar och inte är arg på symaskinen längre) får jag sprätta upp och sy om.


Det där jag skrev med att det tar 30 minuter att sy ett par byxor tar jag genast tillbaka! Med min otur och min trötta hjärna tar det ju flera dagar...


Men blir jag klar med dom imorgon så lovar jag att visa bild! Hursom så visar jag såklart bild så fort jag är klar :o)


Imorgon blir det nog en riktigt trevlig dag. 

Först får jag besök en stund på dagen och sedan skulle jag och L träffas.

Vilken ordning det blir, vet jag inte ännu!


Sen vill jag också passa på att tacka för era fiiiina kommentarer! 

Det är riktigt peppande att få höra att ni tyckte byxorna var fina :o)

Det är ju så.. Övning ger färdighet! Och här ska minsann övas!


Jag håller tummarna för att ellos skyndar på att packa och skicka mitt paket nu så att jag slipper bada naken på babysimmet ;)

Det är ju en hel vecka dit.. Men ändå!


Nu ska jag nanna.

Sov gott mina underbara läsare! 

 
 
Emma-Mamma till Melvin

Emma-Mamma till Melvin

1 september 2009 10:54

Jag beställde från Ellos igår, så jag får väl vänta lite.. Är så himla nyfiken på tallrikarna!

Hoppas att ni får en bra dag!

Tack för grattiset till Melvin :-)
Kram

http://mammautanbarn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards