Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Tiden innan flytten.

Av Emma - 3 augusti 2009 12:27

Måndag: Läs tidigare inlägg ;)

Tisdag: Läkarbesök

Onsdag: Förmodligen ska det packas och städas då med.

Torsdag: Träffa Pontus tror jag.

Fredag: Blir väl att pyssla inför flytten på dagen och sedan kommer S hem och då är det HELG och en veckas semester! Härligt!

Lördag: R kommer kanske hit.

Söndag: EN dag kvar!!! Vi lär nog fixa med det sista inför flytten då.

Måndag: Banken klockan 11 och vi får nycklarna till VÅRT hus. Början på vårt nya liv, tillsammans!Då ska det köras ved och bokhyllan vi reserverat på JYSK ska hämtas.

Tisdag: På tisdag kommer Bengtsson och då ska ALLA lådorna köras bort till huset. Dessutom ska vi till BVC klockan 4. Kan bli vår första natt i huset.

Onsdag: Kommer Roger och då ska allt det tunga flyttas.

Torsdag: Vi fortsätter med det sista och städningen ska ju också fixas i gamla huset. Dessutom ska Liten äta lite mat för första gången!


Längre än så är inte planerat ännu.


Det är nu exakt 7 dagar kvar!



 
 
♥ ♥ ♥ bambi - Vill du gästblogga hos mig? ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ bambi - Vill du gästblogga hos mig? ♥ ♥ ♥

3 augusti 2009 16:57

Lycka till med flytten! Vi flyttade för lite mer än ett halvår sen, så jag vet hur jobbigt det kan vara!

http://bambi.blogg.se

 
Nina

Nina

3 augusti 2009 22:47

jaa. ja packa ner en massa kläder igår. smååååå smååå kläder. snuttigt! kan inte förstå att han va sådär liten. han som e så stor nu. så ja vet exakt hur du känner :D

http://www.modesida.blogg.se

 
Fru Evelina

Fru Evelina

4 augusti 2009 12:22

åh så nära! spännande =)
jag hade nog försökt ha många gröna buskar eftersom de är lättast att ta hand om haha... finns ju faktiskt många fina växter utan blommor i alla dess former!
men visst ska man ha lite färg också, det livar ju upp bland allt grönt =)
du får visa bilder hur ni "inreder" trädgården sen =)

kram!

http://happilyeverafter.se

 
emma

emma

4 augusti 2009 13:31

Fullt upp :) Ska bli kul att fe se bilder från erat nya hus sen!

http://emmaoskrutten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards