Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 6 juni 2009

Härlig lördag

Av Emma - 6 juni 2009 14:30

Loppisen var jätte trevlig, men guuud så mycket folk!

Trots det så hittade jag en hel del.

1 jättefint överkast till vår säng för en tia :)

(Har precis tvättat det så det hänger för att torka.)

Ett par skitsnygga gardiner i rött, en gardin i genomskinligt vitt med volang och en vinröd.

Dom var det bara en av, men den röda (som egentligen bara var ett tygstycke) ska jag sy kuddfodral av som ska pryda vår säng :) Och den vita är en sån som räcker med bara en (som man drar åt sidan).

Lite svårt att förklara, men ja.

20:- gav jag för alla dom.

Hittade 3 tavlor som Liten ska ha i sitt rum i nya huset, jättesöta.

Dom gav jag 5:- för.

Och två burkar för pasta som jag gav 10:- för.

Hittade lite annat smått och gott med, men inget jag kommer att tänka på nu.. 

Nej, så det var trevligt faktiskt.

 

Direkt därefter åkte vi ju till Malmö och till pappa.

Vi åt smörgåstårta och god blåbärspaj (tror jag det var).

Stannade inte så länge där.

Efter det åkte vi bort och träffade Danny lite och hans föräldrar.

Dom är ju så söta!

 

Sen åkte vi då till min syster och hennes examensmiddag, vilket var meningen med vår resa till Malmö.

Jättetrevligt hade vi hela kvällen och maten var underbart god! 

Vi åt tacopaj och jag förväntar mig att få receptet snart!

 

Kom hem vid 02.30 och var heeelt slut! 

Slocknade på två sekunder.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards