Leons Mamma!

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Emma - 19 juni 2009 11:54

När man FÅR LOV att ha sovmorgon så vaknar man naturligtvis tidigt.

Men jag ska inte klaga.

Hann ju faktiskt tvätta en maskin som jag inte hunnit med annars.

Fler ska det bli, måste ju få undan all tvätt nu.

Inte klokt vad mycket smutstvätt det blir nu när vi är tre.

Men det gör ingenting.

Känner mig som världens lyckligaste som får ha min underbara son varenda dag, nära mig!


Ikväll ska vi till A & J som bjuder på middag.

Det är inte bara vi som kommer, tydligen är det en hel drös från J`s släkt med. Danskar.

Haha, jag som inte förstår danska alls.

Ska bli intressant.


Annars är det perfekt inneväder då det regnar från och till här.


Om lite mer än 2 månader flyttar vi.

Behöver knappt hoppas på att tiden ska gå fort tills dess, för det har den en förmåga att kunna göra ändå!


Men oj vad jag längtar efter VÅRT hus :o)



 

Ovido - Quiz & Flashcards