Leons Mamma!

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Emma - 20 juni 2009 11:30

Ännu har vi inte fått flytta till vårat nyköpta hus, så jag passar på att njuta lite av det gamla.


En dag som denna är det faktiskt mysigt med värme...


Kanske man ska skaffa en kamin i nya huset också?

Det är ju knappast prio1, men en vacker dag kanske...


Gott är det iallafall.


:o)

Av Emma - 20 juni 2009 10:37

Har verkligen haft en supertrevlig midsommar.

Maten var riktigt god. 

Jordgubbarna efteråt var ännu bättre :o)

Och sällskapet var det bästa.

Har alltid skoj tillsammans med A & J och J`s danska släkt var inte så dum den heller. Efter ett tag började jag förstå lite av vad dom sa till mig, hehe.


Idag ska det tvättas ännu mer, så att allt försvinner.

Liten lyckades bajsa utanför blöjan idag med. Och självklart kom det lite i sängen.

Så... Ännu mer tvätt :o)


Jag är så otroligt glad att jag får vara just hans mamma. 

Han är verkligen det bästa som någonsin hänt mig. 

Han är allt.

Min underbara påg! <3

Ovido - Quiz & Flashcards