Leons Mamma!

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Emma - 5 juni 2009 19:23

Äntligen kan jag visa er våran nya trädgård.

Jag hoppas att tanten som bor där hittar en lägenhet innan den 28 Aug (senaste datumet för inflyttning) så att vi kan få uppleva lite av sommarn i huset coh i denna underbara trädgård.


Tyvärr kan jag inte visa er bättre bilder ännu.

Huset är ju riktigt vårt ännu, men när hon flyttat så ska jag visa :o)


Men här bjuder jag iallafall på en bild på vår trädgård, kanske ingen superbra bild, men ojoj så mysig och stor den är på riktigt.


Åh, jag vill flytta nu....



Av Emma - 5 juni 2009 19:13

Det är så kasst väder idag att vi har hållt oss inne.

Det regnar bara ändå.

Hoppas på lite finare väder imorgon när vi ska på den stora loppisen :o)

Jag längtar massor, älskar att strosa runt på sådana ställen.

 

S är och jobbar men kommer förhoppningsvis hem till 20.00 då talang börjar.

Tråkigt att inte Markarydsborna Blomman & Olsson gick vidare. Dom var faktiskt riktigt,riktigt duktiga. 

(och nej, det är inte bara för att jag känner till dom)

 

Det är så kallt i huset nu, eller nu och nu, det har varit kyligt här inne hela dagen. 

 

Snart är det dags att hänga upp tvätten. 

Så fort maskinen piper att den är färdig :o)

Av Emma - 5 juni 2009 13:33

Japp, det har blivit Leons favoritplats - soffan.


Men man vet aldrig! 

Nästa vecka kan det vara någonannanstans!


:o)


Av Emma - 5 juni 2009 12:19

Babyblogg.se var inte riktigt min grej..

Det fungerade inte att lägga upp bilder. 

Tröttsamt sånt.

Så jag kör helt enkelt vidare med denna bloggen.


MEN... Är det någon som vet nåt enkelt sätt att vattenstämpla sina bilder?


Kommer att kopiera alla inlägg jag skrivit i babybloggen och lägga in här.


Och som ni ser så är det en ny adress:

www.leonsmamma.bloggagratis.se



Ovido - Quiz & Flashcards