Leons Mamma!

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Emma - 30 juni 2009 21:55

Snart är det dags för sängen efter en svettig dag.

Det är ju så fruktansvärt varmt!

En stund på eftermiddagen började det åska och blixtra.

Tänkte direkt att det skulle bli ovädeer och regn, men tyvärr regnade det inte alldeles för mycket.

Synd, för det hade nog behövts.

 

Det verkar som att vi flyttar någongång i mitten på Juli eller slutet på Juli.

GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!

Ska försöka packa så mycket jag kan under dagarna nu.

Det är inte alltid så lätt när man har en liten kille som vill ha uppmärksamhet ;)

 

Och just ja..

Symaskinen beter sig konstigt och någonting är riktigt fel..

Jobbigt att det blivit så, eftersom att den är helt ny.

Den har gjort hål i tyget till amningströjan som jag håller på att sy.

Löser det inte sig så lär jag åka till Jysk och lämna tillbaka den på studs!

 

Men nu ska jag läsa lite bloggar sedan blir det att vika tvätt och duscha!

 

Hoppas ni överlevt dagen i värmen!

Av Emma - 30 juni 2009 11:43

Älskling ringde hem och berättade att han fixat ett badkar till det nya huset!

Ett hörnbadkar!

 

Förstår ni hur ÖVERLYCKLIG jag är?!

 

Jag har ju sagt det flera gånger; Aldrig mer en graviditet utan badkar!

Nu kanske man kan bli gravid någongång igen, YIPPIE.

 

Hursomhelst så äääälskar jag badkar!

Och det ska användas flitigt.

Tänker ligga i det tills det växer simhuhud mellan tårna!


Bild kommer sen, när badkaret kommit hem.

 

Nu börjar det dra ihop sig också. 

Snart får vi vårt fina hus!

 

Av Emma - 30 juni 2009 11:02

Jag har fått en förtidig födelsedagspresent av min älskling.


-En ny mobiltelefon!

Den är jättefin och tar KANONFINA bilder!


Tusen Tack Älsklingen Min! <3


Nu ska jag bara sy ett fint fodral till den, så att det inte blir repor i första taget!




Av Emma - 30 juni 2009 10:58

Nu har jagt läst klart boken som jag berättade om tidigare.

Den som jag vann i en tävling hos Fatou (länk finns ner till höger).


Boken heter "En Tonårsmorsa Mitt I Livet" och är helt fantastisk!

Det var riktigt kul läsning med mycket humor och många, många skratt.


Fatou skriver om sina 4 barn och deras upptåg och egenheter.

Boken är bra skriven och får definitivt 10/10 av mig.


Rekommenderar er att köpa den, vilket kan göras på www.vulkan.se

Där går ni in och söker på boktiteln.


Man kan också göra det genom Fatous blogg.


Ovido - Quiz & Flashcards