Leons Mamma!

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Emma - 23 juni 2009 15:45

Hur var det nu.. Är det slut för säsongen?


Oj, vad varmt det är idag. 

Jag o Liten låg just en stund i sängen under takfläkten..

Härligt!

Av Emma - 23 juni 2009 13:47

Hittills har jag haft en helt underbar dag!

Jag bara ÄLSKAR min nya symaskin.

Även om jag inte är så duktig på den ännu så ger ju faktiskt övning färdighet.

Sydde nyss en dregelscarf till Liten. 

Svart med turkos söm. Riktigt snyggt blir det när man kan köra en snygg söm med olika starka, fina färger :)

 

Sedan kom ju då posten.... 

Jag fick både fotona jag beställt från Fujidirekt och ett brev från min brevkompis i Kalix :o)

Älsklings hårtrimmer kom också, så den ska provas idag.

 

Som om det inte vore nog så fick jag ett mail om att mitt paket från Stoff & Stil är skickat.

Så nu väntar jag med spänning, även om det tar några dagar ytterligare.

Alltid skönt att veta att det är på väg iallafall.

 

 

Ikväll är det DH och jag ska försöka sy lite till...

 

Nu ska jag dock svara på brevet så det kommer till Kalix någongång! 

 

Ha en fin dag i värmen! 

Av Emma - 23 juni 2009 10:56

Min man köpte en symaskin till mig igår!

Dyr och snygg!

Tror minsann att jag ska behandla den som en prinsessa :o)


Äntligen kan jag overlocka! :D


Tack Älsklingen! <3

Ovido - Quiz & Flashcards