Leons Mamma!

Alla inlägg under april 2009

Av Emma - 1 april 2009 16:26

Nu har jag tvättat bilen..

Det var riktigt jobbigt.

Kanske det kan sätta igång det hela så att vi får träffa våran son och pussas på honom?


ÅHHH, vad jag längtar!!!

:)

Av Emma - 1 april 2009 14:02

Nu är jag färdig med påslakan nr 2 till vagnen.

Eller ja, det blir det 3e..

Men nr 2 sen igår iallafall :D


Jag gjorde likadant med detta som med det förra, satte bomullsband nertill.

Nu ska det bara tvättas och torkas innan det är helt färdigt för användning.

Har bestämt mig för att inte använda kudde i vagnen, utan tar nog och viker någon tunnare filt..

Därav blir det inga örngott gjorda nu.


Jättesött tyg, tycker jag!




Får nog säga att jag är riktigt NÖJD :)



Vad tycker ni? :)

BM.

Av Emma - 1 april 2009 11:51

Besöket hos BM gick väldigt bra.

Liten är nu helt fixerad och färdig för att komma ut.

Det är bara frågan om när.

För min del spelar det ingen roll.

Jag längtar ju såklart, men ser ju helst att han mår bra och hinner lägga på sig allt fett han ska och så :)

BM vågade inte riktigt gissa på vad hon trodde han skulle väga när han tittar ut. Men hon trodde väl att han skulle ligga på runt 4,2 kg.

Han kanske blir en liten buddha iallafall? :)

 

Ska strax sätta igång med lite här hemma. 

Det behöver dammsugas och tvättas (tvättberget har en förmåga att växa ganska foooort).

Sen blir det nog att pyssla ihop ett påslakan till.

 

Ha en fin dag! 

Av Emma - 1 april 2009 11:41

Japp, då var vi ännu en dag närmre.

Om sex dagar kan jag vara Mamma.

Jag kan vara det tidigare också.

Känslan är väldigt mäktig..

Men oj, vad jag längtar tills våran Liten kommer ut till oss!


Sängen är bäddad, vagnen står färdig och ska bäddas idag..

Och jag har packat ner det nödvändigaste till mig nu.. Och Liten`s kläder och så är ju redan packat sen en vecka tillbaka och ligger i bilen..


Åh, vad det känns nära nu. 

Åh, vad jag längtar efter dig, Liten!



 

Ovido - Quiz & Flashcards