Leons Mamma!

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Emma - 24 april 2009 15:34

Äntligen fredag!

Fast inget speciellt händer idag..

Förutom att min S ska iväg på firmafest och lämna oss ensamma hemma så händer ingenting roligt.

Ska tvätta upp all tvätt och dammsuga och plocka undan lite.

Imorgon kommer ju pappa och hans fru, farmor och hennes man.

Ska bli kul att träffa dom.

Som jag sagt förut så blir det inte så ofta då det är en bit att åka..


S slutade vid 13.30 idag och vi åkte iväg och handlade.

Skönt att få handlat allt som behövs till middagen och efterrätten imorgon. 

Det blir vilsvinsstek, potatis och sås till middag och marängsviss till efterrätt. Mums! Var egentligen mer sugen på lasagne men S ville ha vildsvin..

Och imorgon lär jag vara glad för det, för det är faktiskt riktigt gott! Speciellt när älsklingen lagar det :)


Matdags för Liten strax.

Sen ska jag fixa med fläskpannkakan som blir till middag idag. 

(R kommer och joinar mig till middagen idag) :)


Nu ska jag umgås en liten, liten stund med min karl innan han åker.


Ovido - Quiz & Flashcards