Leons Mamma!

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Emma - 23 april 2009 13:26

Idag är jag ganska trött.

Leon vill typiskt nog ha mat mitt i natten igen.

Känns ganska smidigt att han sover hos oss i sängen då, så att man slipper gå upp för att amma.

Han åt en gång vid 3 och en vid 6 och sedan låg vi kvar och drog oss till 10 ca.

Ganska skönt att han är lika trött och lat som sin mamma :D


Idag blir det att ta tag i tvätten (har för en gångsskull inte så mycket, men lika bra att hålla berget nere).

Har hängt ut lite på tork och det är bra, så man slipper ha allt inomhus. Ser ju så tråkigt ut när det hänger tvätt överallt.


Har också kommit på att jag har fått mjäll (?), vilket är skumt, för det har jag aldrig haft innan! Kan det bero på amningen?


Senare idag ska Leon badas, men vi får vänta tills S kommer hem så vi kan ta lite bilder med :) 

Sen är det då middagstajm och därefter blir det nog en promenad. 

Det är ju så fint väder idag! 


Annars har det inte hänt så mycket speciellt.

Fått lite paket från S mostrar, något från min brevkompis i Kalix och något plagg från några andra med.


Ska försöka lägga upp bilder på det sen. 

Är så smidigt att Leon inte kan öppna paketen, för jag bara älskar paket! 

Även om det inte är till mig, så finns det inget roligare än att öppna och titta och sedan tvätta kläderna innan dom ska användas :D


Just ja.. 

Leon har nu invigt sin babysitter :) 

Svårt att säga om han uppskattade den eller inte.

För honom är det nog ganska skitsamma då han ändå ligger ner i den (nerfälld). 


Här kan ni iallafall se honom testa den :)


 


Ovido - Quiz & Flashcards