Leons Mamma!

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Emma - 29 april 2009 10:48

Liten och jag sov ganska länge idag, skönt!

Skönt med någon som sover lika länge som jag :)


Igår lät jag honom ligga på golvet på mage, på ett tjockt täcke.

Bestämde mig för att filma honom lite och skicka till S.

Rätt vad det var så vände han sig från mage till rygg! 

Så paff jag blev då!

Trodde inte dom gjorde sånt så tidigt! 

Han är så duktig min lille prins :)


Idag ska jag tvätta en massa. Högen är riktigt stor.

Och större blev den imorse när Liten kissade så fort jag tog av honom blöjan..

Det slår aldrig fel...


Sen imorgonbitti ska jag till tandläkaren.

Då blir det en tidig morgon.

Men det ska bli skönt att få bli lite ompysslad i käften med :)


Nej, nu får jag sätta fart.. 

Ska läsa lite bloggar först :)


Ha en fin dag i solen!

Ovido - Quiz & Flashcards