Leons Mamma!

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Emma - 19 april 2009 11:46

Igår var mamma, syrran och hennes sambo här.

Vi grillade och hade jättetrevligt.

Första gången dom fick träffa Leon. 

Det var inte mycket tid jag spenderade med min son igår kan jag säga.. Eller ja, jag fick ju mata honom förstås ;)


Han fick massor av presenter som jag fick öppna. 

Jag älskar att öppna paket! :D


Av min syster & sambo (som inte gör annat än att skämma bort Leon):

 

Jättesöta bodys i precis rätt storlek för honom nu :)


 

Jättecool tröja med fiskar :D


 


Sött set med Musse Pigg skjorta, byxor och skärp. 


Av mormor (Min mamma) fick han en jättesöt body med en söt mjukisapa:



 Han fick också ett paket kläder av mina kusiner:


 

Randiga bodys                                    Dumbopyjamas


 

Dumbobody



 

Slutligen, detta söta set i en härlig blå färg som jag blev riktigt förtjust i :)


S och jag fick också presenter i form av en jättegodispåse och en blomma. Tyvärr finns det ingen bild på godiset då det är... slut.. Hoppsan.. 

Blomman får jag nog visa en annan gång.


Och just ja! Syrrans sambo fixade skitcoola väggtexter till oss. 

Visar det i nästa inlägg :) 


Dagen blev riktigt lyckad och det var så roligt att dom kom hit.


Tack för alla fina presenter till Leon! 

Ovido - Quiz & Flashcards