Leons Mamma!

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Emma - 10 februari 2012 20:15

Japp. Jag har gått och dragit på mig en förkylning.

Det har kommit och gått i några dagar.

Haft super ont i halsen på kvällarna..

Men resten av dagarna kändes det ingenting.

Nu har det onda gått över till att kännas heeela tiden, men fortfarande mest på kvällarna.


jag har nog aldrig haft så ont i halsen som jag har just nu.

Dricker hur mycket te som helst, just för att få den där värmen. Det värmer ju för stunden, men kommer tillbaka väldigt fort ändå.

Jag har varken tid eller lust för detta! :(


Nu har båda barnen somnat och jag ligger nerbäddad i soffan, med benen i mannens knä, med datorn och tycker fruktansvärt synd om mig själv..


I övrigt har dagen varit helt okej.

Hela familjen åkte till Gekås. Leon behöve byxor. Blev, som vanligt, en hel del annat också.

Vi passade på att luncha där och maten var riktigt god och inte alls dyr!

Jag tryckte i mig lax (vilket jag är toookig i!) Som tur är kunde jag fortfarande känna smak.. Är väl bara en tidsfråga innan det också försvinner..


Hoppas att ni andra där ute har en mycket trevligare fredagkväll än vad jag har.

Var rädda om er!   

Av Emma - 10 februari 2012 07:42

Verkligen ett kärt återseende!


Ja, det är ju så att jag ordnade en ny blogg. Har bloggat lite då och då, men aldrig kunnat släppa denna bloggen eller kunnat radera den.


Så nu kände jag att det var dags att återvända hit. Tanken är att jag ska använda denna i fortsättningen. Det känns bäst så :)


Det har hänt massor i mitt liv!

Jag har lämnat min lägenhet och Småland.

Jag har träffat en underbar människa, vi har gift oss och fått en liten flicka.

Vi bor tillsammans allihop på en gård och trivs som bara den!

Skaffat katt har vi gjort.


Jag njuter av livet i fulla drag och jag kan inte ens minnas sist jag kände mig så otroligt lycklig!


Jag har även varit med om en lång resa i tingsrätten ang vårdnaden om Leon.

Den största och sista förhandlingen skedde förra veckan och domen väntas komma på Alla Hjärtans Dag.

Härlig dag att få en dom på :/


I övrigt mår vi alla bra.

Leon har utvecklats till en stor liten pojke. Han fyller snart 3 år.

Tiden springer.

Lilltjejen blir snart 4 månader och det planeras dop för fullt!


Jag hoppas att ni vill fortsätta följa mig på min resa genom livet, trots att jag inte bloggat på hundra år! ;)

Nu lovar jag att uppdatera så ofta och så mycket jag kan.


All kärlek till er!   

Ovido - Quiz & Flashcards