Leons Mamma!

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Emma - 11 februari 2012 17:53

Trots mitt hemska halsont har jag hunnit med massor!

Jag har tvättat och hängt tvätt, i massor. (Skulle vara duktig och tvätta Leons dagis overall, då den var enormt skitig.. Men blixtlåset har lyckats haka upp sig och nu fungerar det inte alls att varken öppna eller stänga..)


Jag har städat Leons rum, medans han träffade sin pappa, plockat undan alla leksaker, dammsugit och tvättat golv.

Jag har skruvat fast CD skåpet och fyllt med CD och DVD.

Skruvat fast en hylla ovanför Lillans skötbord, perfekt till alla blöjorna!

Vikt in ren tvätt och mer ska vikas!


Och så har jag städat bort det sista av julen, som jag inte hunnit med tidigare(!!!!)

Dessutom har jag hunnit med att köra radiostyrd bil tillsammans med Leon.


Nu vilar jag mig lite. Blir helt yr av att vara uppe och plocka för mycket.

Leon tittar på Musse Pigg, Mannen umgås med sin dator och Lillan sover.


Kvällen består av fortsatt småplock (i den mån jag orkar) och lite tv och dator!

Imorgon får jag ge mig på det där blixtlåset igen....



Var rädda om varandra!   

Ovido - Quiz & Flashcards