Leons Mamma!

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Emma - 14 februari 2012 08:48

Kära Vädergud...


Jag trodde att vi, efter vårt senaste samtal, kommit överens om att den där snön skulle upphöra.

Detta visar sig vara felaktigt.

Jag vaknade i morse, tittade ut och vad ser jag?!

S-N-Ö!


Så kära (JÄV*A) Vädergud (-shelvete!)...!

Se till att göra om och göra rätt, annars finns risken att jag blir en aning odräglig.


Det finns absolut ingen anledning att kasta snö på mig.

Jag vill se solen och vackra blommor.

Är det för mycket begärt?!


Med KALLA snöiga hälsningar, Jag som snart letar upp dig och långsamt stryper dig.................

Av Emma - 14 februari 2012 08:43

Yes, idag är det alla hjärtans dag och snart dags för dagis.

Resten av dagen tänker jag spendera till att städa, är det tänkt.

Får se hur det går. Sovit väldigt dåligt inatt då halsen har krånglat och gjort ont..

Jag hoppas att det kan gå över snart..


Klockan 14 idag kommer domen från tingsrätten!

Det kommer bli några långa timmar tills dess och jag är nyfiken på vad det blir.

Jag hoppas med hela mitt hjärta att det kommer bli ett bra beslut!

Återstår att se..


Kärlek till er!   

Ovido - Quiz & Flashcards