Leons Mamma!

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Emma - 20 februari 2012 14:19

Oj, vad tiden går. Jag har inte hunnit med att blogga.

Skriver en snabbis nu innan hämtning på dagis.


Domen kom och det gjorde ingen skillnad direkt. Vilket är ganska jobbigt, när vi inte kan komma överens.

Leon ska så klart bo hos mig, som han alltid gjort.

Han har velat ringa sin pappa i flera dagar nu och jag har ringt, men han svarar inte. Det är så tråkigt för Leon att det blir såhär och det märks på honom att han blir ledsen när hans pappa inte ens kan höra av sig tillbaka.

Men men.. Jag kan inte göra så mycket åt det, tyvärr.


Båda barnen har sovit väldigt oroligt dom senaste nätterna. Leon är förkyld och har jobbig hosta och Lillsnuttan vet jag faktiskt inte, varför..

Kanske hon vaknar av att Leon vaknar?


I alla fall. I natt var det så, men till slut somnade dom båda om.

Som tur var så blev dom också trötta av att vakna mitt i natten, vilket resulterade i sovmorgon för oss till klockan 8.30 Lyx!


Med morgonen kom solen och jag fick faktiskt vårkänslor!

Snön börjar sakta ge med sig och jag hoppas att den håller sig borta. Nu vill jag ha vår!!!


Badade Snuttan i morse och sedan var vi iväg och shoppade lite. Fyndade massor! :)


Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt. Vi får lite besök ikväll med.


Hoppas ni allihopa får en fin Måndag!   

Ovido - Quiz & Flashcards