Leons Mamma!

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Emma - 16 februari 2012 07:40

Känner mig heeelt förstörd.. Halsen bråkar fortfarande, dock mindre.

Aja, idag ska jag försöka få lite gjort ändå!


Domen blev inte som jag hoppats på, men mitt hjärta ska bo kvar hos mig.

Så klart.


Igår var vi iväg hos Leons kompis. Dom lekte fint och jag och hans mamma satt och snackade.

Riktigt kul faktiskt. Kom inte där ifrån förrän strax efter sju på kvällen.

Sen var det dags för kvällsmat när vi kom hem, då vi inte hunnit med det tidigare.


Jag är så glad att Leon har en vän som han verkligen tyr sig till. Dom är så söta när dom leker och även om det blir lite liv ibland, så stannar dom också upp för att kramas och bli sams igen :)


På lördag blir det play-date igen, då kommer kompisen och hans familj hit och käkar middag och lördagsgodis ;)


För min del har det varit så mycket med mitt eget att jag varken haft tid eller lust att lära känna någon här, sedan jag flyttade hit. Men det känns kul att jag träffat någon nu. Jag har omedvetet saknat att ha en vän o snacka med!


Snart är det dags för dagis. I flera nätter i rad har Leon vaknat och velat komma och ligga hos mig. Och självklart får han det! Mindre självklart är det att han vill titta på tv efter en stund och klockan hinner inte alls bli mycket, vilket gör mig till en trött mamma nu och då. Men det är bara att bita ihop!


Idag tänkte jag också hinna med att maila prästen, som ännu inte hört av sig inför dopet (som är om 9 dagar!)

Vi skulle träffas innan sa han....


Nej, dags att göra frukost till barnen, byta blöjor och fixa kläder. Sen tuta till dagis!


  

Ovido - Quiz & Flashcards