Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Och återigen möts vi...

Av Emma - 10 februari 2012 07:42

Verkligen ett kärt återseende!


Ja, det är ju så att jag ordnade en ny blogg. Har bloggat lite då och då, men aldrig kunnat släppa denna bloggen eller kunnat radera den.


Så nu kände jag att det var dags att återvända hit. Tanken är att jag ska använda denna i fortsättningen. Det känns bäst så :)


Det har hänt massor i mitt liv!

Jag har lämnat min lägenhet och Småland.

Jag har träffat en underbar människa, vi har gift oss och fått en liten flicka.

Vi bor tillsammans allihop på en gård och trivs som bara den!

Skaffat katt har vi gjort.


Jag njuter av livet i fulla drag och jag kan inte ens minnas sist jag kände mig så otroligt lycklig!


Jag har även varit med om en lång resa i tingsrätten ang vårdnaden om Leon.

Den största och sista förhandlingen skedde förra veckan och domen väntas komma på Alla Hjärtans Dag.

Härlig dag att få en dom på :/


I övrigt mår vi alla bra.

Leon har utvecklats till en stor liten pojke. Han fyller snart 3 år.

Tiden springer.

Lilltjejen blir snart 4 månader och det planeras dop för fullt!


Jag hoppas att ni vill fortsätta följa mig på min resa genom livet, trots att jag inte bloggat på hundra år! ;)

Nu lovar jag att uppdatera så ofta och så mycket jag kan.


All kärlek till er!   

 
 
Therese

Therese

11 februari 2012 19:08

Jätte kul att du har börjat blogga igen :) Jag har inte kommit igång med min igen dock... Har skaffat oss en hemsida där bloggandet blir med tiden ;) hoppas jag. Var har du flyttat nu?

http://jotia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards