Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Ny vecka

Av Emma - 8 juni 2009 22:28

Måndagen började tidigt.. Alldeles för tidigt.

Jag stressade till vårdcentralen klockan 08.30, gjorde en vanlig hälsokontroll och tog blodprov.

Jag avskyr blodprov i armen.

Fingrarna går bra, men det gick tydligen inte den här gången.

 

Det var väl det jag gjorde.

Läkaren lyssnade på hjärtat och klämde lite på mig.

Det tog ungefär 5 min.

För detta besöket fick jag betala 150:-

Alltså shit..

Det är inte dålig timpeng det dära...

 

På eftermiddagen var vi iväg på BVC och vägde och mätte Liten.

Snart väger han 6 kilo..

Det går för fort..

 

Efter det åkte vi och handlade, älskling fick laga pyttipanna, (som jag slängde i mig för att hinna) sedan kom prästen.

 

Ja, Liten ska ju döpas på lördag.

 

Denna veckan blir fullspäckad.

Det ska handlas mat inför dopet. 

Nycklarna till lokalen ska hämtas.

Lokalen ska göras iordning.

Tårtor ska bakas.

Maten ska fixas.

Ja herregud. 

 

Och dopklänningen måste jag göra klart imorgon.

 

Väntar bara på den vita långärmade bodyn jag vunnit på Tradera.

Den ska han ha under dopklänningen.

 

Vore ju inte särskilt snyggt att ha en med en massa tryck på & kanske i någon helgalen färg, eller?

 

Nej, godnatt med er :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards