Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Älskling <3

Av Emma - 16 mars 2009 11:53

Jag har njutit i fulla drag av helgen tillsammans med min älskling.

Kan inte beskriva hur otroligt skönt det är att ha honom hemma.

Vi har bara tagit det lugnt och spenderat varenda sekund tillsammans.

Legat i sängen och kramats.

Ätit god mat framför tv:n.

I Lördags hade vi gäster.

Pappa kom först och vi åt middag tillsammans.

Senare kom A med familj och vi fikade och snackade en massa skit.

På kvällen pysslade vi tillsammans här hemma i huset.


Även om det känts konstigt att han är tillbaka så är det nog den mest härliga och mäktiga känsla jag någonsin känt.

Och herregud, så nära man kommer efter att varit ifrån varandra så pass länge!


Älskling började jobba idag och när han kommer hem vid fyra-tiden ska vi åka iväg en sväng och sedan blir det nog bara att mysa ännu mer.

Laga lite mat tillsammans.


Och just ja.

Bebisen kan vara på G snart.

Det är lite svårt att veta.. Och det är ju inte säkert..

Men har nog aldrig haft så ont som jag har nu i omgångar.

Kan bara hoppas.. För jag ser verkligen fram emot att få träffa vår lille son!


Nu ska jag fortsätta med tvätten här hemma! 

 
 
emma

emma

16 mars 2009 12:51

är så glad för er skull :)har du värkar alltså??? spännande!

http://emmaoskrutten.blogg.se

 
Annika

Annika

16 mars 2009 15:05

Så underbart att ni återförenats!!!

Men varför har han varit borta från dig så länge, kanske orkar du lite snabbt berätta vad som egentligen hände? Har som sagt funderat et hundratal gånger om vad det var.

Är iaf glad att han är tillbaka då du varit så ledsen och bekymrad.

Tänker på er. Hoppas på bebis snart!

KRAM

http://www.lyckligmamma.wordpress.com

 
emma

emma

17 mars 2009 09:25

oj då håller jag tummarna för att det blir bebis snart :) hur ofta kommer dom?

http://emmaoskrutten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards