Leons Mamma!

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Emma - 19 mars 2009 10:13

Inatt har jag sovit riktigt uselt..

Det börjar verkligen kännas att det snart är dags nu.

Jag har ju enligt BF 19 dagar kvar.

Hopplöst när man inte kan ligga hur man vill och när man ständigt är kissnödig.

För att inte tala om hur ont det gör att bli sparkad på revbenen, usch!

Hursomhelst lyckades jag ligga kvar i sängen och halvsova tills klockan 9. Väldigt skönt.

Efter att jag gått upp pratade jag i telefon ett tag med Pernilla.

Känns ganska bra att ha någon att ventilera förlossningstankar med.

För som jag nämnt innan så är min barnmorska inte sådär jättebra på sånt..

 

Snart ska jag äta lite frukost och sedan ska jag städa lite här hemma.

 

Bakade faktiskt kanelbullar igår.

S fick sina glutenfria, men tyvärr blev dom ganska fula då degen är hopplös att arbeta med..

Allting fastnade och det tog mig 30 minuter att göra rent bordet efter det.

 

Dom vanliga kanelbullarna blev riktigt fina faktiskt.

Smakar gott gör dom med! :)

 

Har ni lika fint vårväder som jag har här?

Oh, vad mysigt och oj, vad man längtar till sommaren! 

 

För att inte tala om hur mycket jag längtar tills vår älskade son kommer ut till oss.. Dagarna går fort nu...

 

Hoppas ni får en riktigt härlig början på denna soliga dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards