Leons Mamma!

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Emma - 26 mars 2009 14:19

Nu längtar jag massor efter vår lille pojke!

Kom ut nu?...


 Från sidan...


Framifrån. Sjunkit ner en del nu..

Av Emma - 26 mars 2009 09:12

Vi vaknar till ett riktigt härligt väder idag med, underbart!

Är ganska trött, har inte alls sovit bra inatt heller.

Bebis sparkar som sjutton på sin mamma. Och han verkar inte förstå hur trångt det faktiskt är inuti magen nu... Fortfarande har han sina discon.


Vi var ju iväg en sväng igår på förlossningen.

Antagligen är det jättebra att man får veta en massa osv.

Men jag tror att jag hade kunnat vara utan det (precis så som jag kände med föräldragruppen och förlossningsfilmen).

Jag blir ju bara mer och mer rädd.


Men okej, kände jag.. Nu har sambon fått som han velat och han vet iallafall vart han ska tvinga mig att åka när det väl är dags.


För min egen del hade jag helst fött hemma.

Men nej, det tillåts inte ;)


Idag står tvättningen på schemat. Måste verkligen ta tag i litegranna nu.

Men jag har så ont..


Äsch, jag ska inte klaga...

Snart kommer våran älskade son ut till oss.. Helt sjukt ju! :D


12 dagar kvar till BF...

Ovido - Quiz & Flashcards