Leons Mamma!

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Emma - 30 mars 2009 10:24

Idag har jag klickat hem lite barntyger på tradera.

Ska sy påslakanset till vagnen bla.

Riktigt söta tyger och jag är helnöjd.

Ska åka och hämta dom när S slutat jobba i eftermiddag.

Perfekt också, att slippa fraktkostnaden då säljaren bor så pass nära.

Samtidigt som vi hämtar tygerna ska vi nog kika in på Jysk och köpa en kudde till vagnen.

Sen börjar allting bli färdigt :)

 

Idag har vi bara 8 dagar kvar till BF..

Undrar när liten tänker titta ut till oss :)

Jag längtar massor! 

 

Annars har helgen varit lugn och skön.

Igår gjorde vi hemlagad pizza, som faktiskt blev superbra! 

Men oj så mättande.

 

Idag ska jag städa litegrann och dammsuga.

Får se hur mycket jag orkar, har riktigt ont idag med.

 

Men kryss i taket (!) jag har "bara" behövt gå upp på toa för att kissa 4 gånger inatt. Ska bli skönt sedan, när man slipper gå upp så ofta för att kissa. Dock ska man gå upp för att mata bebis då istället. Men jag tror att jag hellre gör det faktiskt :)

 

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 12 typ, och posten ska komma :D

Väntar ännu mer tyger där.

Men gud, så skoj det är att skapa själv. 

Det tar lite mer tid, men det är verkligen värt det :)

 

Vagnen kommer bli så myspysig! 

 

Nä, nu får jag sätta lite fart!

Ha en underbar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards