Leons Mamma!

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Emma - 18 mars 2009 07:15

Godmorgon!

 

Natten har gått ganska bra.

Dock har jag inte sovit allt för mycket, men ändå mer än vanligt.

Bebis har haft disco i magen och sparkats för fulla muggar!

Det går riktigt att känna hur långt ner han sjunkit nu och det är väl inte alltid det skänaste när han sätter igång och visar för sin mamma att han finns..

Det är inte långt kvar nu till BF.  20 dagarför att vara mer exakt.

Oj.. Snacka om att man är nära nu.

Läskigt!

 

Idag skiner solen sådär mysigt på mig genom fönstret.

Jag tror minsann att jag vågar påstå att våren är på G nu.

Det är på tiden faktiskt! 

Ska bli riktigt mysigt att gå långpromenader med barnvagnen i sådant härligt väder sen!

Klockan 10 ska jag iväg på ett möte, sen blir det nog att ta tag i lite saker här hemma. Tänkte faktiskt att jag skulle ta och dammsuga.

Men är lite sugen på att baka lite med.

Får se hur jag gör.

 

Nu ska jag strax ordna med frukosten.

Ska äta någon supergod bulle med gott pålägg :) 

 

Hoppas att din onsdag börja & blir bra!

Tjoflax!




Ovido - Quiz & Flashcards