Leons Mamma!

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Emma - 20 mars 2009 13:37

Natten har varit lite bättre än igår.

Fick sova lite mer iallfall och även om jag varje morgon vaknar när S går upp så lyckas jag för det mesta somna om igen.

Kanske bara är bra att man sover lite oroligt med tanke på att bebis snart är här och det krävs ju att man vaknar ganska lätt om han skulle börja gråta..


Känns bara så sjukt att jag snart är mamma.

För 1,5 år sedan trodde jag aldrig att jag skulle vara där jag är i livet nu.

Men missförstå inte, jag är väldigt lyckligt lottad, det vet jag om.

Jag har världens finaste sambo och snart en underbar liten kille här hos oss.

Det är bara så svårt att förstå.


Även om jag är sådära lyckligt lottad som jag skriver, så måste även jag få klaga lite ibland ;)

Och det är faktiskt inte lätt att vara gravid.

Speciellt inte såhär i slutet.

Men jag vet ju att det snart är över.

Kanske man kommer sakna magen då istället?

Det är ju verkligen något speciellt med att vara gravid, det måste jag ju säga!


 Vid 16-tiden kommer älsklingen hem och sedan är det HELG.

Åh, vad jag längtat efter denna helgen.

Inte för att det händer något speciellt, utan mer för att jag får ha lite ensam-tid med min älskling. Det ser jag fram emot.

Ska försöka få färdigt allting till bebisen med nu i helgen...

Känns ju så skönt när saker och ting kommit på plats och man är mer förberedd!


Nu ska jag försöka få lite gjort. Dammsuga tänkte jag.


Kanske jag lägger upp lite bilder i helgen med, på hur magen vuxit. 

Nu har den dock sjunkit lite.. Men ändå!


Hoppas att ni får en underbar fredag!


Ovido - Quiz & Flashcards