Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Leon 3 dagar gammal

Av Emma - 16 april 2009 12:00

Tack allihop för alla grattis och lyckoönskningar!


Kan berätta att jag hittills njutit av varenda sekund som mamma.

Det är helt underbart att veta att man skapat något så fint tillsammans.

Och lillkillen är jättesnäll och gosig.


Inatt fick vi inte sova så mycket dock.

Han bara skrek och skrek.

Jag ammade honom men han var inte nöjd ändå.

S ringde till BB och frågade och dom sa att vi kunde testa med napp.

Det gjorde vi och tillslut fungerade det bra.


Det gör ont i hjärtat när han skriker och man inte alls vet vad man ska göra. 


Annars går det fint, han äter jättemycket och bajsar ännu mer ;)

Redan efter förlossningen visade han hur stark han är i huvudet och kan hålla det uppe en hel del. 


Har börjat se ut lite mer som mig själv nu.

Visst, det är mycket kvar som inte bör vara där, men snacka om att det är skönt att kunna röra sig igen! :)


Om en stund kommer dom på hembesök från BB.

Ska bli intressant. 

Dessutom har vi funderat på lite som vi undrar över.


Bjuder på 2 bilder sålänge.



Jag & Leon myser i soffan



Mammas gosepojke <3

 
 
emma

emma

16 april 2009 12:56

låter som om ni har det mysigt :) supersöt är han er lilla kille!

http://emmaoskrutten.blogg.se

 
emma

emma

16 april 2009 12:56

låter som om ni har det mysigt :) supersöt är han er lilla kille!

http://emmaoskrutten.blogg.se

 
Pernilla

Pernilla

16 april 2009 15:06

Va kul med lite nytagna bilder i din blogg för en gångskull=) Fortsätt med det gumman! Mkt roligare att läsa då! Va söt han är=)

http://mammastheo.blogg.se

 
Tonårsmorsa

Tonårsmorsa

16 april 2009 17:39

Åååh, gossiga, gulliga guldklimp! GRATTIS till er allihop, som har fått varandra! ♥♥♥

http://tonarsmorsa.se

 
Amanda

Amanda

16 april 2009 18:27

Grattis! Så söt han är! ^^

http://creyla.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards