Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Härliga Fredag!

Av Emma - 3 april 2009 11:09

Äntligen är det Fredag igen.

Känns dock som att tiden springer iväg.

Det var väl Fredag igår?

Usch ja.

 

Men idag är det exakt 4 dagar kvar till BF.

Snacka om att det börjar bli pirrigt i magen nu.

Men jag längtar! 

Rädslan finns där och det känns konstigt då jag aldrig varit i denna situationen.

Det känns konstigt att magen snart är borta och det inte finns någon som ska sparkas på mig mera.

Men jag är så lycklig. 

För snart är bebis här hos oss och ett livstidsjobb ska ta sin början.

 

Även om det kanske blir krävande, så finns det nog faktiskt inget jag hellre gör.. 

 

Tänk att jag och S skapat en underbar liten kille.

Inte konstigt att man längtar efter att få träffa honom.

Och att få dela den glädjen med så många andra är helt sjukt underbart :)

 

Idag är humöret på topp och jag tänkte njuta av det vackra vädret.

Kanske jag borde fortsätta med min städning också.

Det går ju inte undan om man säger så..

 

Fötterna och händerna är stora som få och jag har nog aldrig någonsin varit så svullen..

Men igen, det är det värt!

 

Njut nu av dagen och glöm inte att påminna dina nära om hur mycket dom betyder. Det är så viktigt!

 

Kram!

 
 
Fru Evelina

Fru Evelina

3 april 2009 15:33

vad spännande! får se vem som får bebis först, du eller min syster =)
kram

http://evelinas.blogg.se

 
emma

emma

3 april 2009 15:45

jag hoppas du hinner skriva på bloggen innan du åker in :) *håller tummarna för att han kommer snart*

http://emmaoskrutten.blogg.se

 
malin

malin

4 april 2009 21:32

tack! han är underbar! Vet ni vad det e ? Hur har du mått?

http://malinsmix.blogg.se

 
jane

jane

5 april 2009 08:29

ojsan! Snart kommer ju bebisen! och skönt att du har din kille tillbaka =) lycka till på förlossningen!

http://www.gumpen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards