Leons Mamma!

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Emma - 16 februari 2010 18:12

Bilen är lagad och det verkade inte vara något mer fel än vad det var.

Nu hoppas jag att vi ska kunna byta den mot någon annan bil som är trevlig.


Imorgon ska jag och Leon till BVC och sedan blir det nog att vi handlar lite.

Skönt att vi ska dit då det verkar som att han har ont i örat.

Öroninflammation?

Vad jag kunde läsa mig till på nätet så finns det ingenting att göra åt det utan det ska tydligen försvinna av sig själv. Men jag ska ändå be dom ta en titt.

Han slår på och håller för örat hela tiden, stackarn!

Som tur är, så är det ju inget som smittar, men det är synd om honom.


Åh, vad jag ser fram emot morgondagen. Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra dag, fast att det säkerligen blir stressigt.


Det har också hänt en rolig grej dom senaste dagarna..

Jag har nämligen börjat prata med min gamla vän..

Vi var bästa vänner i många år och hade skitkul tillsammans.

Nu ska hon ha barn och med lite tur så får vi kanske en fin kontakt igen.

Jag hoppas det.


Min rygg är lite, lite bättre nu men det är fortfarande riktigt ömt!


Hur har er dag varit?


Av Emma - 16 februari 2010 09:12

Igår när jag stod och spacklade så ringde telefonen.

Det var en som ville göra någon undersökning och jag svarade att jag inte hade tid.

Vi avslutade samtalet och jag la telefonen och skulle fortsätta att spackla när det plötsligt knakar till i ryggen och därefter kunde jag inte röra mig alls.


Idag har jag fortfarande ont och kan inte böja mig ner.

Jag är otroligt öm i svanskotan oavsett om jag står upp eller sitter ner.

Under natten vaknade jag flera gånger av att det gjorde ont.

Det är helt värdelöst och tydligen ska allting hända på en och samma gång.

Blir det inte bättre snart så får jag väl söka för det..


Jag vet att detta blev en grinigt inlägg, men ibland finns det sådana dagar med.

Jag som ville bli färdig med vardagsrummet någongång.

Nej, jag får snällt vänta och skåda en spacklad, ful vägg.


Hade jag kunnat röra mig trots det onda så hade jag tagit Leon på en promenad. Det sägs ju att det hjälper att röra på sig. Men det går inte..   


Jag får väl sitta framför datorn hela dagen och försöka underhålla Leon.


Det är dags för mig att börja träna snart också. Måste komma igång med något.

Återstår bara att se hur det går med bilen nu....


Hoppas att ni har en bättre dag än vad jag har!

Ovido - Quiz & Flashcards