Leons Mamma!

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Emma - 19 februari 2010 10:28

Igår var vi på BVC (Jag hade tagit fel på datumen) men hon kunde inte se någon öroninflammation. Han vägdes och mättes och allt såg bra ut. Han följer kurvan fint. Han väger 11,5 kilo nu och är 80 cm lång.

Imorse hade han bajsat ner sig.. Och sängen..

Så det var bara att duscha honom och bädda rent.

Han var trött igen, bara en liten stund efter att han vaknat..

Så, nu sover han lite.


När älsklingen kommer hem ska han få spendera lite tid med sin son medans jag tvättar. ALL tvätt ska undan i helgen.

Ska ta bilder på bilen med eftersom vi (snart) köpt en annan.

Den ska säljas vilket är lite tråkigt. Men men..

Dock kan jag inte ta några bilder just nu då trädgården är full av en massa gubbar som fixar med bergvärmen.

Snart är den igång också skulle jag tro. Skönt att slippa all pellets!


Vardagsrummet har fått vänta, men jag börjar känna mig lite bättre i ryggen nu...

Så jag får väl ta ett ryck snart igen.


När jag ändå sitter här och bloggar så vill jag passa på att klaga lite också.

Det måste man ju få göra.

Jo, det handlar om den här.. Snön......

Hur länge ska det snöa?

Jag vill ha våååååååår och sommar...

Tänk er en varm dag i Juli. Man sitter i trädgården och slappar. Kanske tar ett dopp i poolen.

Åh, vad jag längtar!

Lär inte sakna snön alls!!!

Ovido - Quiz & Flashcards