Leons Mamma!

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Emma - 11 februari 2010 12:14

Nu var det länge sedan jag uppdaterade bloggen.

Tiden bara springer iväg!

Jag har verkligen haft kul om dagarna.

Med körkortet blir allting så mycket lättare!

Det har varit shopping i Ullared och shopping här hemma.


Igår köpte vi en TV till sovrummet och en sändare (eller vad det nu heter) så att vi kan se alla kanalerna där inne med. Tog en sväng idag också för att köpa lite tillbehör så att vi kan få upp den på väggen i sovrummet.


När jag var inne i byn och handlade så mötte jag upp min älskling som såg att det öppnat en second hand affär (visserligen i november. Hur har jag kunnat missa det?!) och självklart var jag tvungen att kolla in den!

Idag hittade jag inte så mycket där, men en ljusstake och en plåtburk fick följa med hem.


För övrigt har jag fyndat 2 tröjor, en bäddmadrass till Leon och strumpor, också till Leon. Det var häromdagen det.


Vi har också hunnit med Leons första tandläkarbesök, vilket bara var information och "fyfy" ang socker.

Ett starkt "fyfy" fanns också ang hans måltider på nätterna, men det finns inget jag kan göra åt det. Är han hungrig så är han.

Ja, vi får väl se.


Nu ska jag städa lite och sedan lär väl Leon vakna och då blir det en massa bus!


Jag ska försöka uppdatera lite oftare nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards