Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

S-M-Ä-R-T-A-!-!-!

Av Emma - 16 februari 2010 09:12

Igår när jag stod och spacklade så ringde telefonen.

Det var en som ville göra någon undersökning och jag svarade att jag inte hade tid.

Vi avslutade samtalet och jag la telefonen och skulle fortsätta att spackla när det plötsligt knakar till i ryggen och därefter kunde jag inte röra mig alls.


Idag har jag fortfarande ont och kan inte böja mig ner.

Jag är otroligt öm i svanskotan oavsett om jag står upp eller sitter ner.

Under natten vaknade jag flera gånger av att det gjorde ont.

Det är helt värdelöst och tydligen ska allting hända på en och samma gång.

Blir det inte bättre snart så får jag väl söka för det..


Jag vet att detta blev en grinigt inlägg, men ibland finns det sådana dagar med.

Jag som ville bli färdig med vardagsrummet någongång.

Nej, jag får snällt vänta och skåda en spacklad, ful vägg.


Hade jag kunnat röra mig trots det onda så hade jag tagit Leon på en promenad. Det sägs ju att det hjälper att röra på sig. Men det går inte..   


Jag får väl sitta framför datorn hela dagen och försöka underhålla Leon.


Det är dags för mig att börja träna snart också. Måste komma igång med något.

Återstår bara att se hur det går med bilen nu....


Hoppas att ni har en bättre dag än vad jag har!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards