Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Är det dags för lite tur nu?

Av Emma - 16 februari 2010 18:12

Bilen är lagad och det verkade inte vara något mer fel än vad det var.

Nu hoppas jag att vi ska kunna byta den mot någon annan bil som är trevlig.


Imorgon ska jag och Leon till BVC och sedan blir det nog att vi handlar lite.

Skönt att vi ska dit då det verkar som att han har ont i örat.

Öroninflammation?

Vad jag kunde läsa mig till på nätet så finns det ingenting att göra åt det utan det ska tydligen försvinna av sig själv. Men jag ska ändå be dom ta en titt.

Han slår på och håller för örat hela tiden, stackarn!

Som tur är, så är det ju inget som smittar, men det är synd om honom.


Åh, vad jag ser fram emot morgondagen. Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra dag, fast att det säkerligen blir stressigt.


Det har också hänt en rolig grej dom senaste dagarna..

Jag har nämligen börjat prata med min gamla vän..

Vi var bästa vänner i många år och hade skitkul tillsammans.

Nu ska hon ha barn och med lite tur så får vi kanske en fin kontakt igen.

Jag hoppas det.


Min rygg är lite, lite bättre nu men det är fortfarande riktigt ömt!


Hur har er dag varit?


 
 
Pernilla

Pernilla

16 februari 2010 20:46

Vem e den gamla vännen?

Har hört att om barn har öroninflammation så brukar dom vara väldigt skrikiga på nätterna för det är då det gör som mest ont.

KRAMIS

http://mammastheo.blogg.se

 
emma

emma

18 februari 2010 16:50

Hej! Myspölen har jag hittat på blocket. Den är inköpt till en förskola från början så jag tror att det kan vara svårt att hitta en som privatperson. Men den är super, hela familjen älskar den! =)

http://mammapappabarnochprick.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards