Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Dags för uppdatering

Av Emma - 26 januari 2010 21:32

Det har verkligen varit fullt upp det senaste.

Och jag skulle ljuga om jag sagt att det inte längre är det.

Jag har massor i huvudet och ännu mer ska in i huvudet, på något sätt.


Halkkörningen är avklarad och klarad.

Det var ingen jätte hit faktiskt.

Jag tycker inte om fart och inte heller att sladda.

Visst, lite kul att leka var det väl.

Men att sitta upp och ner i en bil och försöka ta sig ut var inte alls kul.

Personligen kunde jag varit utan hela den dagen..


Imorgon är det dags att åka till körskolan igen, för att plugga teori.

Det känns inte alls bra med teorin. Det vill inte riktigt fastna.

Därför hoppas jag att jag har ren tur när det är uppskrivning.

Dessutom ska jag köra en lektion imorgon med.

Körkortsboken är alldeles strax utläst och jag kan med handen på hjärtat säga att det var den mest tråkiga bok jag läst. Kanske därför den inte är utläst förrän nu?


Nu ska jag vika lite tvätt och sedan blir det att hänga lite tvätt innan jag lägger mig och snusar kudden.


Ja, nu är det alltså inte alls långt kvar tills jag KANSKE (med TUR) har mitt körkort.


Håll alla tummar ni har för mig!

 
 
henrik

henrik

28 januari 2010 12:45

din blogg är jättebra!

http://www.molotovstudios.com/replokal-i-stockholm

 
Ingen bild

Angelica

29 januari 2010 19:49

Grattis. Va duktig du är. ska erkänna att ja inte är någon flitig läsare men tycker det är roligt när ja väl tar mig tid att läsa. Hur är det med familjen??? kram mannen o sonen från mig Kram Angelica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards