Leons Mamma!

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Emma - 12 januari 2010 20:29

Så är min andra dag över.

Om jag ska vara ärlig så var det alldeles för tidigt att gå upp halv 7 på morgonen.

Det kände jag imorse när jag knappt kunde öppna ögonen.

När jag väl kom till körskolan så var det bara att hoppa in och sätta sig till rätta och tuta och köra! Det första som hände där på morgonen var att jag hade väjningsplikt för en cykel, men hon stannade och jag började köra så smått igen.

Där bromsade körskoleläraren för allra första gången ;)

Trots mitt felsteg gick det väldigt bra.

Min andra lektion som skulle vara klockan 2 ställdes in och jag satte mig och pluggade lite teori istället.

Inte jättelänge dock...


Tröttnade fort och begav mig ut på stan istället.

Fyndade lite på Kappahl och sedan åkte jag hem.


Jag har bestämt mig för att stanna kvar en bra mycket länge stund imorgon.

Jag måste plugga, för jag vill ju verkligen klara det!

På torsdag är det dags för riskettan. Blä.

Ovido - Quiz & Flashcards