Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Mitt år 2009.

Av Emma - 30 december 2009 12:34


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag var gravid i 9 månader och fick världens goaste unge!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, några stycken.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Sverige, sverige och sverige...

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Inte direkt. Så länge alla får vara tillsammans, friska och lyckliga så är jag nöjd! Men ett jobb hade inte suttit fel. Och definitivt inte körkortet heller!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 13 April. Då Leon kom till världen.

8. Vad var din största framgång 2009? Jag klarade en förlossning!

9. Största misstaget? Att ge vissa människor en ny chans fast dom inte förtjänar det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit sjuk några gånger.

11. Bästa köpet? Vårt underbara hus!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Renovering.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, när jag fick träffa älsklingen igen efter att ha varit ifrån honom 1,5 månad. Och självklart att få träffa Leon efter 9 månaders väntan. Det slår allt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Du är allt, med Sonja Alden.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Om man bortser från en period på 1,5 månad.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt ner tid och energi på folk som inte förtjänar det.


18. Hur tillbringar du julen? Hos min syster!

19. Blev du kär i år? Min kärlek har hållt i sig i snart 2 år.

20. Favoritprogram på TV?Desperata hemmafruar och Andra Avenyn.

 
21. Bästa boken du läste i år? Syskonkärlek bla.

22. Största musikaliska upptäckten? ....

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En jättefin mobiltelefon av min älskling.

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej. Jag har allt jag önskar mig :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? På min födelsedag bjöd jag hem familj och vänner.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det skulle vara ett jobb tror jag. Och kanske mindre idiotiska människor.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min alldeles egna!

29. Vad fick dig att må bra? Min fina familj.


30. Vilken kändis var du mest sugen på? Som alltid annars är det ju en liten kärlek till Henrik Larsson. MUMS!

31. Vem saknade du? Älsklingen.

32. De bästa nya människorna du träffade? Oj. Dom som fortfarande finns i mitt liv.




2009 är det absolut bästa och sämsta året någonsin.

Men det bästa överväger.

Min älskade Leon föddes och när klockan slår nytt år så är det snart dags för honom att bli 1 år.

Helt sjukt vad tiden springer.

Min lilla bebis....


  

 
 
Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen

Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen

30 december 2009 13:28

Ja jag har för mig att de har bra grejer där :-) ja snart är det verkligen dax!

Kul att du bloggat igen, och vilken lista du fått till :-) På ett år händer det minst sagt grejjer!

Kram

http://mammautanbarn.blogg.se

 
Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen

Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen

30 december 2009 15:06

hihi lyckat att du skriver daimtårta, för jag tänkte faktiskt på det, men då tänkte jag köpa.. har tänkt om lite och känner nog att jag inte riktigt orkar med att baka, känner mig krasslig av förkyldningen..
Kram

http://mammautanbarn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards