Leons Mamma!

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Emma - 14 maj 2010 14:19

Nu är jag tillbaka!

Livet har den senaste tiden sugit musten ur mig. Lite på det positiva sättet och en hel del på det negativa.

Just nu pågår en vårdnadstvist, som jag redan insett, kommer kräva en hel del av mig. Tid, energi och känslor. Men jag ska orka.

Har varit jobbigt med vänner och familj som valt sida, trots att ingen egentligen vet vad saken handlar om. Tycker det är tråkigt, samtidigt som det är lika bra att det kommer fram nu och inte senare.


Men det har även hänt positiva saker..

En person har efter 7 års frånvaro hittat tillbaka in i mitt liv och mitt hjärta. Det kom som en blixt från klar himmel..


Jag har hittat livsglöden igen. Det var tydligen så enkelt som att komma ifrån det jag hade, för att kunna inse hur fint livet är.

Smällarna är inte slut ännu, det vet jag.


Men jag kan iallafall säga, här idag, just nu.. Hur otroligt lycklig jag är.


Alla ni vänner som visat mig ert stöd vill jag tacka.

Utan er underbara, stöttande människor vore jag ingenting.

Ni är guld värda och jag hoppas att jag kommer kunna återgälda er en dag.


Jag är bara glad att sanningen kommer fram nu. Bättre sent än aldrig ;)


Ska försöka bli bättre på uppdateringar..

Ha en härlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards