Leons Mamma!

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Emma - 29 november 2009 23:02

Ja, som vanligt går tiden jättefort.

Det har redan hunnit bli 1a advent.

Alla ljusstakar har kommit upp utom den i sovrummet, men den ska upp imorgon.

Idag har vi varit på julskyltning och det var riktigt mysigt.

När vi gick längs gatan så frågade älsklingen om vi skulle gå in i guldaffären och titta på vigselringar.


Vi bestämde oss för att vänta lite eftersom där var så mycket folk.

Men det dröjer nog inte allt för lång tid innan vi gifter oss.. :)

Lite tid vill jag dock ha för att kunna planera och sådär.

Men vi får väl se...


Efter julskyltningen åkte vi hem med lite lussebullar och några andra kakor. Tittade på Ensam hemma, eller vad den heter.. Jag gillar faktiskt den filmen :)

Sedan har jag hunnit tvätta 4 maskiner tvätt och vikt en massa!


Leon blödde förut, från näsan verkade det som. Han hade nog slagit sig med någon leksak i ansiktet. Usch, vad jobbigt när det blir så :(

Men det är ju så att det kommer hända miljoner gånger till i och med att han rör sig så mycket nu..


Imorgon ska vi välja ut och köpa dörrar till vårt nya badrum, som faktiskt tagit fart och snart är klart.

Ja, iallafall det vi själv kan göra.

Sen ska det ju komma hit folk och sätta mattan. Det hoppas jag blir innan jul.

Vad bra det vore.



Imorgon ska jag även ringa och (mest troligen) anmäla mig till en intensivkurs så jag kan ta mitt körkort.

Isåfall kommer älsklingen ta ut pappaledighet dom 2-3 veckorna det kommer ta.

Då gäller det att hårdplugga!


Nu ska jag strax hoppa i sängen, ville bara uppdatera lite om vår helg.


Natti.

Ovido - Quiz & Flashcards