Leons Mamma!

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Sicket elände!

Av Emma - 25 november 2009 12:33

Nu har jag ringt och jagat dom som har hans om servicen av vår kyl och frys eftersom ismaskinen fyller på TOK för mycket is och därav inte lyckas spotta ut någon alls..


Jag blir så trött på att man ska behöva ringa flera gånger innan dom tänker dyka upp!


Nej, nu får det minsann vara nog.

Vi ska ha gäster ikväll och jag har krävt att dom löser detta idag.

Inte för att vi måste använda is då, men ändå ;)


Så nu skulle visst Stig återkomma till mig...


Och jag ska städa i väntan på Stigs samtal.


Shoo!

 
 
anne

anne

25 november 2009 12:46

hoppas dem fixar det snart iallafall :)

http://annebertelsen.blogg.se

 
Emelie, mamma till Lukas

Emelie, mamma till Lukas

25 november 2009 14:34

hehe =D förresten ser att saker och ting ordnat sig.. tappade bort din blogg så kul att ha hittat hit igen :) Inte för att jag har någon aning om vad som hände osv men verkade vara något med leons pappa där i januari om jagi nte minns det helt fel? Kram

http://mellemus.blogg.se

 
Tjelsi

Tjelsi

25 november 2009 16:32

sv Good point!

http://tjelsi.com

 
Sanna

Sanna

25 november 2009 19:54

SV: Mmm det är kul när man kan fynda lite =)
Hoppas det löser sig med ismaskinen..
Kraaaaam
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 juni 2012 23:35

Klockan är mycket, men vad gör det? Det är ju helg här hemma nu. Äntligen. Veckan har varit lång.. Och helgen lär gå i ett nafs! Imorgon är det mycket som står på schemat. Dagen ska inledas med att storhandla! (Ja, efter frukostar och blöjbyten...

Av Emma - 14 juni 2012 09:57

Veckans planer; Veckan är snart slut, men jag har en del planer inför helgen. Det ska städas och imorgon är det storhandling och fotboll som gäller!Veckans saknad; Jag saknar mina underbara vänner i Småland. Veckans skada; Ingen direkt skada men jag...

Av Emma - 5 juni 2012 23:06

Trött efter operationen igår.   Återkommer snart med nya fräscha bloggideer ;) ...

Av Emma - 15 april 2012 18:35

Ja, jag vill nog kalla det fuckad vardag.   Jag har fått jobb!!!   Vilket innebär en enorm lycka, men också en del omställning och strul med att försöka få allting att gå ihop. Tider, barn osv.   För att få tid tillsammans med barnen gå...

Av Emma - 15 april 2012 18:20

Om man tänker tillbaka så minns jag när jag skapade denna bloggen. Den har tagit olika riktningar, men i det stora hela har den alltid handlat om Leon. Nu finns det ju två barn i familjen, men eftersom han funnits i mitt liv längre så har det ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards