Leons Mamma!

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Emma - 25 november 2009 22:57

Det blev en lång dag idag med.

Jag är ganska slut nu.

Imorgon blir det nog att pyssla hemma och kanske att julpyntet åker upp.

Vi får se.


Tack R & D för en trevlig kväll!



Natti på er!

Av Emma - 25 november 2009 12:33

Nu har jag ringt och jagat dom som har hans om servicen av vår kyl och frys eftersom ismaskinen fyller på TOK för mycket is och därav inte lyckas spotta ut någon alls..


Jag blir så trött på att man ska behöva ringa flera gånger innan dom tänker dyka upp!


Nej, nu får det minsann vara nog.

Vi ska ha gäster ikväll och jag har krävt att dom löser detta idag.

Inte för att vi måste använda is då, men ändå ;)


Så nu skulle visst Stig återkomma till mig...


Och jag ska städa i väntan på Stigs samtal.


Shoo!

Ovido - Quiz & Flashcards