Leons Mamma!

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Emma - 24 november 2009 12:11

Det blir en hektisk vecka igen och jag hinner knappt med mig själv.

Badrummet ska fortsättas med och här ser ut som ett bombnedslag.

Leon sover och jag har hunnit med att ta en dusch, skönt!


Han är riktigt busig nu och dessutom ställer han sig upp emot saker på sina knä, vilket får mitt hjärta att hoppa upp i halsgropen ganska ofta.

Det ser farligt ut och flera gånger har han varit på väg att trilla bakåt.

Samtidigt känner jag att han måste få träna och trilla och slå sig lär han göra ett antal gånger i livet.

Men det är ändå läskigt....


När han vaknat ska jag gå igång med dammsugarn och få städat lite grann i alla fall.

Det tar två sekunder sen är här lika mycket hundhår på golvet igen.. Men så är det med djur..


Dessutom ska jag bädda rent sängen tänkte jag.


Tills Liten vaknar ska jag nog bara sitta och ta det lugnt, det behövs ibland.


Jag vet att jag lovat bilder på badrummet, men dom kommer!

Bara inte just nu.....

Ovido - Quiz & Flashcards