Leons Mamma!

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Emma - 22 november 2009 22:10

Ja, helgen har varit hektisk och underhållande.

Vi har fått gjort en hel del i vårat nya badrum, vilket har resulterat i mycket tidiga mornar.

Idag, efter att badrumsgolvet var färdigspacklat fick jag för mig att vi skulle ta en långtur till Ullared och Gekås.

Sagt och gjort!

Vi åkte dit och handlade en hel del nyttiga och roliga saker.

Riktigt familjemys!


Jag övningskörde hem.

När vi skulle svänga in på vägen som leder hem till oss så var det fullt av poliser och ambulanser och brandbilar.

Det visade sig att en "granne" som bor lite längre bort hade kört full med två andra och kört ner i skogen.

Två hade stuckit och en var kvar.


Jag har hela tiden känt att vi bor på ett bra ställe, men lite oroad blir man när sådant här händer.


Hur som helst.

Imorgon är det måndag och ny vecka.

Vi kommer fortsätta med badrummet på tisdag eller onsdag, då vi behöver handla lite material innan.

Det har verkligen varit full rulle heeeela helgen och nu känner man av det så fort man sätter sig ner.

Jag är säker på att jag kommer sova gott inatt.

Har jag lite tid över imorgon så ska jag visa er lite bilder av det som ska bli vårt badrum!


Nu ska jag testa lite av mitt pyssel jag köpte på Gekås.


Hoppas ni sover gott och vaknar upp till en ny och härlig vecka!

Ovido - Quiz & Flashcards