Leons Mamma!

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Emma - 19 november 2009 10:22

Inatt vaknade vi klockan 1 av att Liten började gallskrika.

Älsklingen tog honom men han slutade inte.

Lite lugnare blev han när han kom till mig, men fortfarande var han riktigt upprörd.

Det tog ett tag innan vi fick honom att lugna ner sig och somna om.

Då låg han förstås mellan oss i sängen.


Imorse vaknade jag klockan 8.

Då började dom blåsa löv utanför....

Jag låg vaken en stund i sängen med datorn och betalde lite tradera auktioner, sen vaknade också Liten så småning om.

Blev lite sur på mig själv när jag insåg att sopbilen kom idag och vi inte slängt allt.

Så typiskt...


Just nu sover Liten eftersom att han fortfarande är trött, och jag sitter i soffan framför datorn med en filt om mig.

Det är så ruggigt.


Badrummet börjar mer och mer ta sin form och jag ser fram emot att få det klart.

Hittills har vi tagit bort all el, rivit bort lister och matta, lagt golvvärmeplattor, borrat för vatten och avlopp och satt dit avloppsbrunn.

Sen tror jag att älsklingen har gjort en del i källaren med.

Idag fortsätter det och medans han jobbar med det, så tänkte jag baka kanelbullar med mandelmassa i.

Dessutom ska jag städa lite.


Sen funderar jag på om jag ska sälja lite bebiskläder på Tradera...

Men det gör ont att skiljas från minnen.



Hur har ni gjort? Har ni kvar alla bebiskläder era barn haft?

Ovido - Quiz & Flashcards