Leons Mamma!

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Emma - 8 november 2009 10:53

Igår åkte vi till Rusta!

Dom hade jätte mycket roliga saker och där var en massa folk..

Jag köpte bullformarna (som du kan se i ett av inläggen nedan.

Köpte en massa annat också såklart.


Bla tapeter, som ska komma upp i vårt sovrum idag hade vi tänkt.

Det blir en fondvägg.


 

Själv tyckte jag att denna tapeten är helmysig!

Och jag älskar fjärilar.


På kvällen kom R och jag hade lagat en super god tacopaj!

Till det drack både jag och R öl..

Gud, vad snurrig jag blev av lite öl.

Men det är ju klart.

Har inte druckit på så länge!!!


Nej, nu ska jag nog gå upp ur sängen! ;)


Idag kommer kanske min syster och jag har fått för mig att jag ska baka idag.

Det blev aldrig av igår.



Vad ska ni göra idag?

Skapa flashcards